loading...

مدیریت پروژه های ساختمانی

بازدید : 243
شنبه 26 مهر 1399 زمان : 21:04

همه ما می دانیم که قرار گرفتن در یک فضای راحت و جذاب نقش مهمی در روحیه و بهره وری کلی ما دارد ، اما آیا می دانید یک فضای اداری با طراحی مناسب می تواند در موفقیت تجارت شما تأثیر بگذارد؟ یادگیری نحوه تزئین مناسب دفتر کار می تواند تأثیر شگرفی در تجارت شما داشته باشد.

دفاتر پربازده ، راحتی خانه را با یک تصویر حرفه ای تجاری متعادل می کنند. با نام مستعار یک محیط شیک و پر از رنگ ، زندگی و الهام ، منجر به ایجاد یک محیط شاد و سالم برای کار اعضای تیم شما می شود.

ایده های طراحی دفتر شما باید ارزش های شرکت شما را به گونه ای تجسم بخشد که به همه افراد محل کار احساس خوبی برساند. شما نمی خواهید افرادی که با اولین برداشت بد وارد دفتر می شوند ، زیرا طراحی دفتر به لیفت صورت نیاز دارد.

از این 10 ایده دکوراسیون اداری استفاده کنید تا دفتر خود را با عناصری تزئین کنید که هر روز شما و تیمتان را با بازده ، الهام و انگیزه بالا نگه می دارد.

1. بیانیه ماموریت شرکت خود را قابل مشاهده کنید

به ایجاد تصویری بزرگ از بیانیه ماموریت شرکت خود و گچ کاری آن در یک منطقه مشترک فکر کنید.

Swag.com با Spring Wall Kit 2.0 خود تبدیل این چشم انداز را به واقعیت جذاب آسان می کند. طرح سفارشی خود را بارگذاری کنید ، هنگام ساخت و ارسال محصول به شما آرامش دهید و سپس آن را فقط در چند مرحله آسان تنظیم کنید. دیوار سبک و متحرک است ، بنابراین روشی انعطاف پذیر برای نمایش بیانیه ماموریت شماست.

مشاهده هر بار حضور مأموریت شرکت شما در معرض نمایشگر ، می تواند روشی م toثر برای به نمایش گذاشتن مقادیر تجارتی شما و یادآوری عالی برای انجام آنها باشد.

چیزی مثل این:

موفقیت مشتری را شخصاً در نظر بگیرید
محصولی بسازید که به آن افتخار می کنیم
سریع یاد بگیرید ، سریعتر عمل کنید
واقعی باش

2. با جامعه هنری محلی خود ارتباط برقرار کنید

یک پیشنهاد از monday.com این است که از دکوراسیون دفتر کار خود بهانه ای برای حمایت از برخی از هنرمندان محلی استفاده کنید. برای یافتن هنرمندانی که کارهای هنری متناسب با سبک دفتر شما ایجاد می کنند ، گالری های منطقه خود را بررسی کنید و ببینید آیا آنها می توانند برخی از قطعات را برای شما سفارشی کنند.

بسته به اینکه در چه سطحی از کار قرار دارید ، این می تواند به شما یک روش سفارشی برای گسترش پیام بازاریابی شرکت شما به مخاطبان کاملا جدید ارائه دهد.

3. رنگ های مارک خود را ادغام کنید


هنگام انتخاب طرح رنگی برای فضای خود ، رنگ های مارک خود را در آن بگنجانید تا فضای شما واقعاً سبک منسجمی را بازتاب دهد که در آن شما و تجارتتان چه چیزی را تشکیل می دهید. با ادغام نام تجاری شما در طراحی دفتر ، کارمندان ممکن است ارتباط قوی تری با تجارت داشته و تمایل بیشتری به ارتقا promote تصویر مثبت شرکت داشته باشند.

رنگ های مناسب می توانند تأثیر روانی قدرتمندی در افراد داشته باشند و باعث شوند احساس شادی بیشتری داشته باشند.

4- فضاهای مختلف را با فرش ترسیم کنید


تلاش کنیدفرش ها راهی عالی برای ترسیم فضاهای مختلف بدون ایجاد موانع فیزیکی هستند. اگر فضای بیشتری با چندین بخش دارید ، آن قسمت ها را با فرش جدا کنید.

یا اگر دفتر کارتان کوچکتر است ، هنوز هم می توانید فرش اضافه کنید. آنها را در زیر مبلمان قرار دهید تا مانند لهجه های خوب عمل کنند یا یکی را مستقیماً خارج از درهای دفتر کار خود اضافه کنید. حتی یکی دو نفر هم می توانند فضای شما را سرگرم کنند.

5. کارهای بزرگ هنری را آویزان کنید


اگر به دنبال ایده های عالی دکوراسیون اداری هستید ، هنر آویزان می تواند فضای کاری شما را بسیار جالب ، متفکر و جادار جلوه دهد. این کار را با دیوارپوش های سیاه و سفید ساده انجام دهید یا با کارهای پر جنب و جوش و چشم نواز که هر زمان از کنار آنها عبور می کنید ، روز شما را روشن می کند.

افزودن چاپ های بوم به دیوارهای دفتر کار شما می تواند بیانگر زیبایی از هنر برای نشان دادن قلب و ذهن شرکت شما باشد.

می توانید این چاپ های بوم با کیفیت را از CanvasPop امتحان کنید. آنها از تکنولوژی پیشرفته برای ایجاد چاپ های واضح ، زیبایی شناسانه و جذاب از عکس یا اثر هنری مورد نظر شما استفاده می کنند. چاپ های به دست آمده خیره کننده و چشم نواز است که ایده آل ها و انگیزه های شرکت شما را نشان می دهد.

6. مبلمان منحصر به فرد اضافه کنید

این روزها گزینه های زیادی برای کاناپه ، صندلی ، میز و موارد مشابه وجود دارد. از صندلی های عثمانی با چاپ حیوانات گرفته تا اتاق های شاسی بلند معماری ، برخی از مبلمان را پیدا خواهید کرد که با مارک شما صحبت می کنند ، تضمین شده است.

سایت های مبلمان آنلاین مانند Wayfair و Houzz بهترین خرید قطعات بی نظیر هستند.

7. آینه ها را بالا بگذارید


آینه ها می توانند کل فضای کار شما را تغییر دهند. آنها دفتر شما را از ظرافت و حرفه ای تری برخوردار می کنند و می توانند هر نوع فضایی را بزرگتر نشان دهند و باعث می شوند فضای کار شما بازتر و جذاب تر شود.

جایزه: همکاران شما مجبور نیستند هر وقت نیاز به دستشویی رفتن دارند تا قبل از ارائه یک بار دیگر ظاهر خود را بررسی کنند.

8. حال و هوای دفتر خود را ارزیابی کنید

صحبت از فضای اداری است ، هر فضای دفتر شما باید احساس خاص خود را داشته باشد.

شما ممکن است بخواهید که به عنوان مثال اتاق کنفرانس شما احساس جدی تری داشته باشد و به کار خود برسد. بنابراین داشتن یک رنگ بندی خنثی و مبلمان حرفه ای تر در اینجا بیشترین حس را خواهد داشت.

در همین حال ، شما احتمالاً می خواهید اتاق شکن شما لذت و خنده ایجاد کند ، بنابراین افزودن رنگ های جسورانه ، مبلمان الکتریک و تخته های دارت مناسب خواهد بود. چند راه حل عالی برای مبلمان اداری از دوستان ما در کالیبر پیدا کنید.

9. رنگ دفاتر اداری خود را کد کنید


لوازم ادارینگهدارنده ها و منگنه های تطبیقی نه تنها باعث می شوند منظم به نظر برسید بلکه منظم هم هستند. حتی ثابت شده است که برخی از رنگ ها مهارت تفکر انتقادی شما را افزایش می دهند.

رنگ می تواند بر میزان بهره وری شما تأثیر عمیقی بگذارد. تحقیقات علمی نشان داده است که رنگ های آبی بر روی ذهن شما ، قرمز بدن ، احساسات زرد و "تعادل" شما تأثیر می گذارند. با ترکیب این رنگ ها می توانید رفتار کاری خود را بسیار تحت تأثیر قرار دهید.

اگر می خواهید خلاق باشید ، سعی کنید از رنگ بنفش استفاده کنید. رنگ های آبی و قرمز باعث می شود سیناپس مغز شما شلیک شود زیرا باعث ایجاد ذهن و بدن می شود.

اگر "پربازده ترین رنگ" را در Google جستجو کنید ، نتایج زیادی را پیدا خواهید کرد که نشان می دهد جواب آبی است. اگر تمام روز مشغول کار ذهنی هستید ، کارشناسان توصیه می کنند دفتر کار خود را به رنگ آبی درآورید و آن را با کمی نارنجی ادویه بزنید. این احساسات را به اتاق تحریک ذهن شما برمی انگیزد.

این مقاله به خوبی آن را توضیح می دهد.

10. فضاها راپارتیشن بندی کنید

محیط های دفتری آزاد بیش از نمای مدرن فضای کار ارائه می دهند. شکستن دیوارها باعث افزایش ارتباطات و همکاری اعضای تیم می شود و به کل فضای کار احساس هم افزایی کلی می بخشد.

به این ترتیب ، اعضای تیم احساس می كنند كه برای گفتگو كردن مناسب ترند زیرا جو خوشایند و غیررسمی است.

برچسب ها دکوراسیون اداری ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 314
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1583
  • بازدید ماه : 2267
  • بازدید سال : 2758
  • بازدید کلی : 13254
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی